accessible mode Մատչելի տարբերակ

Հեղինակ

Անժելա Պողոսյան

19 բան, որ կուզեին ասել տագնապներ ունեցող մարդիկ իրենց ղեկավարներին

0

Հաճախ ուզում ենք մեր բոլոր խնդիրները թողնել տանը և գնալ աշխատանքի, բայց շատ խնդիրներ, հատկապես տագնապները, մեզ հետ գալիս են աշխատավայր:

Տագնապները մեր կյանքի անբաժանելի մասն են կազմում։ Դուք կարող եք մտահոգվել, երբ բախվել եք որևէ խնդրի աշխատանքի ընթացքում, քննություններից առաջ կամ կարևոր որոշում կայացնելիս։ Բայց տագնապային խանգարումները ներառում են ավելին, քան ժամանակավոր անհանգստությունը, մտահոգությունը կամ վախը։ Տագնապային խանգարում ունեցող անձի համար տագնապները «հեռու» չեն գնում իրենցից և կարող են ժամանակի ընթացքում սրվել։ Զգացումները կարող են ազդել առօրյա գործունեության վրա, ինչպիսիք են աշխատանքը, դպրոցական կյանքը, միջանձնային հարաբերությունները։

Դժվար է հաղթահարել տագնապները, երբ պարտավոր ես պրոֆեսիոնալ լինել, և շատ ավելի բարդ է, երբ ղեկավարդ քեզ չի հասկանում:

Ամերիկյան themighty.com կայքը հարցում է անցկացրել իր ընթերցողների շրջանում, ովքեր ունեն տագնապային խանգարումներ: Նրանք կիսվել են այն գաղտնի ցանկություններով, որոնց մասին կուզեին, որ իմանար իրենց ղեկավարը:


1) Երբեմն ինձ մեկ րոպե ժամանակ է պետք ինքս ինձ հավաքելու համար:

2) Ես իմ հիվանդությունը չեմ, ես շատ ավելին եմ:

3) Ես անում եմ այն ամենը, ինչ կարող եմ:

4) Ես կարող եմ լինել ամաչկոտ, նյարդային, ոչ զրուցասեր, կարող եմ մի պահ հեռանալ գրասեղանից, մինչև դեղերը սկսեն ազդել:

5) Երբեմն ես ինձ վրա ավելի շատ պարտականություն եմ վերցնում, քան կարող եմ, որովհետև դժվար է ոչ ասել: Ու քանի որ չեմ կարող հանդուրժել ոչ լիարժեք աշխատանքը, ես իմ գործն անում եմ լավ ու հաջողությամբ ավարտում այն: Մինչդեռ ոչ ոք չի կարող պատկերացնել, որ ես տագնապի մեծ զգացում եմ ապրել աշխատանքի ամբողջ ընթացքում:

6) Ես կսիրեի այն ղեկավարին, ով կհարցներ՝ ինչո՞վ կարող ենք օգնել: Կարո՞ղ ենք ինչ-որ բան անել, որը կհեշտացնի քո աշխատանքը:

7) Ես ամբողջովին չեմ վերահսկում իմ տագնապայնությունը: Ես չեմ կարող մոտավորապես կանխատեսել՝ ե´րբ այն գլուխ կբարձրացնի կամ տեղի կտա: Այն մեխանիզմ չէ, որ միացնեմ կամ անջատեմ:

8) Ես կուզեի, որ իմ ղեկավարը տեսներ, թե ես ինչպես եմ պայքարում տնից դուրս գալու համար:

9) Կարող է թվալ, թե ես հանգիստ եմ, կամ ինձ մոտ ամեն ինչ լավ է, բայց երբեմն իմ ներսում ուղղակի փոթորիկ է: Իմ կարողությունները ամեն օր տարբեր են, և երբ իմ տագնապներն ավելի ուժեղ են, ես զգում եմ ներսիս փոթորկի կառուցվածքային շերտերը: Առանձին խոսի՛ր ինձ հետ ավելի մանրամասն իմանալու համար՝ ինչպես է այն ազդում ինձ վրա, և հասկացիր ինձ այնպես, որ երկուսով կարողանանք մեղմել անհարմար իրավիճակները:

10) Իմ նախկին ղեկավարը մի անգամ ինձ ասաց, որ տագնապային խանգարումը անձնական խնդիր է ու այն պետք է թողնել տանը: Ես ծիծաղեցի և ասացի՝ դա վերարկու չէ: Ես չեմ կարող այն թողնել դռներից այն կողմ: Իմ հոգեկան առողջության մասին գործատուիս հետ խոսելը լուրջ որոշում էր: Երբեմն մտածում եմ, որ դա չպետք է անեի, բայց ուրախ եմ, որ խոսեցի. հիմա նրանք գիտեն՝ ինչ է կատարվում:

11) Իմ տագնապայնությունը կարող եմ հաղթահարել այնպիսի ձևերով, որոնք կարող են օգտակար լինել ձեզ: Օրինակ՝ այն, որ ես պետք է վերանայեմ փաստաթղթերը մի քանի անգամ, մինչև հաստատելը, ու դա կարող է դիտվել որպես ուշադրություն մանրուքների նկատմամբ: Իմ պլանավորելու և ժամանակացույց ունենալու կարիքը կարող է իմ աշխատանքն ավելի արդյունավետ դարձնել, քան մյուսներինը:

12) Մի´ ասեք՝ ուզում եմ քեզ հետ խոսել օրվա վերջում: Ես բառի բուն իմաստով ամբողջ ժամանակ կնստեմ գրասենյակում ու կմտածեմ այն բոլոր պատճառների մասին, որոնց համար դուք ինձ «վառելու» եք։ Եթե ուզում եք խոսել ինձ հետ, խնդրում եմ՝ զերծ պահեք ինձ տանջանքներից:

13) Չնայած իմ տագնապայնությանը` ես գերազանց կարող եմ կատարել իմ աշխատանքը: Ես ուղղակի պահանջում եմ որոշակի հարմարեցումներ:

14) Խնդրում եմ՝ կարեկցանք ցուցաբերեք, ոչ թե մեղադրանք, մտահոգություն՝ ոչ թե քննադատություն: Իմացեք, որ ես ավելի շատ ժամանակի և տարածության կարիք ունեմ, բայց ծայրաստիճան աշխատասեր եմ, խնդիրներ լուծելու մեջ վարպետ եմ և մտահոգվում եմ ավելին, քան դուք կարծում եք:

15) Ամեն օր սոցիալական միջավայրին հարմարվելը ինձնից մեծ ջանքեր է պահանջում: Ես կարծես սուպերհերոս լինեմ՝ հաղթում եմ մարտերում ու գնում դեպի մեկուսացում:

16) Հայացքով շփման բացակայությունը չի նշանակում, որ ես ազնիվ չեմ կամ հետաքրքրված չեմ ձեր ասածով: Ես ամենայն հավանականությամբ ծանրաբեռնված եմ ու փորձում եմ «ուշքի գալ»:

17) Երբեմն հանգստանալու համար ինձ պետք են մի քիչ ժամանակ ու մի փոքր տարածք՝ հասկանալու՝ ի´նչ է տեղի ունենում:

18) Ես մտածում ու ծանրութեթև եմ անում տարբեր վարկածներ և պատասխաններ: Ես ուզում եմ, որ դուք հասկանաք, թե ինչ նշանակություն ունի ինձ համար իմ աշխատանքը:

19) Իմ տագնապայնությունը կարող է թույլ չտալ կենտրոնանալ աշխատանքի վրա, այնպես որ իմ աշխատելու ընթացքը կարող է տարբերվել մյուսներից: Վստահ եղեք, որ աշխատանքը կկատարվի:

Տարածել
* Հրապարակման մեջ սխալներ նկատելու դեպքում նշեք տվյալ բառը կամ նախադասությունը և սեղմեք Shift + Enter:

Comments are closed.